promotivni proizvodi

Promotivni proizvodi = najbolja reklama!

promotivni proizvodi

Promotivni proizvodi – zašto ih koristiti u poslovanju?

Vodite uspješan posao ili ga tek pokrećete? Jedna od najvažnijih svari za uspješan biznis je promocija, to jest da se što više i brže pročuje o vama. Za to je potrebno imati marketinšku strategiju i ciljeve. Skoro svaki marketinški plan ima svoj budžet pomoću kojega morate ostvariti strateške ciljeve. Nadamo se da ste u vaše strategije i taktike uvrstili promotivne proizvode!

Promotivni artikli nisu previše skupi, raznovrsni su i odličan su dodatak vašem marketinškom planu. Sve velike kompanije i uspješni direktori shvaćaju koliko veliki utjecaj promotivni proizvodi mogu imati. Promotivni proizvodi imaju najbolji omjer cijene po impresiji (dojmu) od bilo kojeg drugog medija, te imaju mogućnost biti jako moćni prodajni i marketinški alat.

Iako su prednosti ogromne, veliki broj kompanija oklijeva uložiti dio marketinškog budžeta u promotivne artikle.

Ako ste i vi među njima, pročitajte 7 razloga zašto su promotivni proizvodi idealni za vaš posao.

1. Ciljana publika

Radio, novine, televizija i svi tradicionalni mediji odašilju vašu poruku širokoj publici u kojoj se nalazi mali postotak osoba koji će biti zainteresiran za vaš proizvod ili uslugu. Promo materijali daju mogućnost kontroliranja distribucije i ciljana grupe ljudi koji su zainteresirani za vaš proizvod. Na taj način marketinška strategija i investiranje postaju puno profitabilnije.

Papirnate vrećice
različite dimenzije, već od 1,25 kn

torba za laptop

Torbe
više od 100 različitih tipova

2. Dugotrajni su

Promotivni proizvodi imaju duži “život na polici” od bilo kojeg tradicionalnog oblika oglašavanja. Ljudi posjeduju promotivne materijale duže vrijeme i mnogi od njih svakodnevno koriste proizvode koji su im poklonjeni. Promoviranje svog branda tako ostvari više dojmova na ljude od bilo kojeg drugog oblika reklame. Također, tako postižete veću vidljivost među ciljanom publikom.

3. Prilagodljivi su

Na tržištu postoji više od deset tisuća promotivnih proizvoda i vrlo lako ćete pronaći onaj koji paše marketinškom planu i budžetu vaše tvrtke. Promotivni proizvodi pružaju mogućnost da budete kreativni i sami odaberete poruku, boju, publiku i još puno toga.

Notesi i rokovnici
različite veličine, boje i materijali

Pisaći pribor
kemijske, olovke, markeri i različiti dodaci za pisanje

4. Svestrani su

Postoji mnogo različitih načina korištenja i iskorištavanja promotivnih u vlastitom poslovanju. Promotivni artikli mogu se upotrijebiti kao poklon vjernim i budućim kupcima, poklone zahvalnosti zaposlenicima, darove na sajmovima, poklone zahvale, darove za prodajne sastanke, prodajne poticaje, darove za blagdanske zabave itd.

5. Povećavaju svijest o brandu

Svaki put kada netko koristi vaš promotivni proizvod, vidi se logo/poruka/ime vaše tvrtke, te tako dobivate dugotrajnu reklamu . Također, korištenjem određenih proizvoda potencijalni kupci pomisle na vas sljedeći put kada im zatrebaju proizvodi ili usluge koje pružate. Razmislite o ovome: brendirani ili personalizirani proizvodi poput kapa, majica, kišobrana ili torba – noseći te proizvode primatelji postaju hodajući jumbo plakati!

Majice
više od 100 vrsti

silterica

Kape
šilterice, pletene, šeširi

6. Nezaboravni su

Ustanovljeno je da kada se potrošačima pokloni promotivni artikl, oni su skloni sjetiti se od koga su ih dobili i gdje su ih nabavili. Ljudi imaju tendenciju zaboravljati reklame u časopisima, jumbo plakatima ili radijskim oglasima. S druge strane, pitajte nekoga o nedavnom promotivnom artiklu koji su primili i lakše će se sjetiti što je to bilo i tko im ga je dao. Jednostavno rečeno: promotivni artikli su nezaboravni!

7. Ljudi ih vole

Tko ne voli dobiti poklon? Činjenica je da ljudi vole promotivne artikle. Bilo da se radi o sportskom događaju, sajmu, konferenciji – ljudi gravitiraju šatorima i štandovima koji poklanjaju svoje brendirane poklone, koji mogu biti veoma povoljni po cijeni i kao takvi lako dostupni u većem broju. Koristan ili zabavan promotivni predmet stvara pozitivan i trajan pozitivan dojam o vašoj tvrtki.

multifunkcionalni alat

Alati
džepni, setovi, metri… 

Elektronika
USB, slušalice, punjači, zvučnici..

Cijeli asortiman promotivnih proizvoda u Novom valu moguće je brendirati ili personalizirati na različite načine.

Tu smo za Vas, kako bi vam predložili i pomogli u izradi i osmišljavanju promotivnih poklona koji su sastavni dio svakog poslovanja.

Brzina, kvaliteta i profesionalizam su naše vrline!