Zašto koristiti promotivne proizvode?
Već smo pisali o 7 razloga zašto bi u svojoj marketinškoj strategiji trebali izdvojiti budžet za promotivne proizvode.
Ali, ako vam ti razlozi nisu bili dovoljni da to napravite, pogledajte sljedeću statistiku i dobijte još bolji uvid u prednosti ovog načina promocije.
Pročitajte statistiku, jer brojke ne lažu:
Sjećanje i prisjećanje branda
- 90% ljudi koji prime promotivni proizvod mogu se sjetiti tvrtke/branda od kojega su ga dobili
- 89% potrošača mogu se sjetiti branda otisnutog na promotivnom artiklu kojeg su dobili u posljednje dvije godine
- jedan promotivni proizvod u prosjeku ostvari 344 dojma mjesečno
- 80% ljudi sjeća se poruke kompanije od koje su primile promotivni proizvod
- 80% ljudi ima trenutnu reakciju na tvrtku za koju nikada nisu čuli ako od njih dobe promo materijal
- 82% ljudi ima pozitivniji dojam o brandu nakon što prime njegov promotivni proizvod
- 70% kompanija smatra da promotivni proizvodi pospješuju ostvarivanje marketinških ciljeva
- istraživanja su pokazala da su promotivni proizvodi najučinkovitija vrsta oglašavanja među svim generacijama
Činjenice o potrošačima
- 63% potrošača ne baca promotivni proizvod koji im više nije potreban već ga prosljeđuje nekome drugom
- skoro 100% kupaca išlo bi van svoje rute da dobije poklon u obliku promotivnog proizvoda (npr. u šoping centrima, sajmovima, velikim konferencijama…)
- 60% potrošača zadrži i koristi promotivni proizvod dvije godine
- 53% ljudi koristi promotivni proizvod barem jednom tjedno
- 72% potrošača vjeruje da je kvaliteta promotivnog proizvoda izravno povezana s kvalitetom i reputacijom branda/tvrtke
- potrošači mlađi od 55 godina preferiraju promotivne proizvode od ostalih načina oglašavanja
- 59% zaposlenika pozitivnije misli o svom radnom mjestu nakon što prime promotivni proizvod od svog poslodavca
Promotivni pokloni
- prepoznatljivost branda najveća je kod odjevnih predmeta, a čak 85% ljudi sjeća se oglašivača na odjeći
- 31% potrošača posjeduje promotivnu vrećicu
- potrošači najkorisnijim promotivnim proizvodima smatraju one iz kategorija zdravstva, sigurnosti, tehnologije i pisaći pribor
- vrećice i torbe ostvaruju najviše impresija/dojmova od bilo kojeg drugog proizvoda – skoro 6000 dojmova tijekom vremena uporabe
- odjevni predmeti su najpopularniji proizvodi, a slijede ih pisaći pribor, torbe/vrećice, kalendari i proizvodi za konzumaciju pića (čaše, šalice, termosice, boce za vodu…)
- vrećice i pisaći pribor su najisplativiji: ostvaruju najbolji omjer cijene po dojmu/impresiji
- 63% ljudi zadrži promotivne kape ako su atraktivne
- promotivne šalice su učinkovitije od radijskog oglašavanja. 57% ljudi sjeti se oglašivača na šalici, dok se samo 28% ljudi sjeti oglašivača s TV-a ili radija
- 47% kupaca zadrži promotivnu majicu 2 godine i duže
Koliko su uspješni promotivni proizvodi
- 85% primatelja promotivnog artikla surađivalo je ili razmišljaju o suradnji s tom kompanijom
- potrošači imaju 2.5 puta pozitivnije mišljenje o promotivnim proizvodima od internet oglasa
- promotivni proizvodi privlače do 500% više preporuka nego recenzija
- 52% posjetioca sajmova/konferencija prije će doći do vašeg prodajnog prostora ako poklanjate promotivne artikle
- 42% potrošača ima pozitivnije mišljenje o oglašivaču ako je promotivni proizvod ekološki prihvatljiv
- samo 20% ljudi će baciti neželjeni promotivni proizvod
Sada kada ste uvidjeli zašto koristiti promotivne proizvode, javite nam se s povjerenjem.
Novi val je tu za vas, kako bi vam predložili i pomogli izraditi razne promotivne artikle koji bi trebali biti sastavni dio svakog marketinškog plana.
Brzina, kvaliteta i profesionalizam su naše vrline!